Natt utan nässpray

Haha ja, inatt var första gången utan nässpray igen på evigheter!! Jag var ju tvungen att börja med det igen när jag fick alla mina konstiga sjukdomar och sen har jag använt det varje dag tills inatt då jag faktiskt lyckades somna utan att tro jag skulle dö om jag inte tog nässprayen ;)

Iaf har jag vaknat typ en gång i kvarten i natt iaf för jag har haft massor med sammandragningar. De andra nätterna har jag inte vaknat av dem om de nu ens vart där, men inatt var det håll igång i magen vill jag lova. Jag låg hela tiden och hoppades på att de skulle börja göra ont och komma tätare, men det blev det ju inget med -suck-

Jag har nu ställt in mig på att gå över tiden faktiskt. Känns inte som det är något på gång här på länge tyvärr.

//S


Kommentarer:
Postat av: marie

de tror inte jag du kommer göra. de kan gå for!

Postat av: Becca

han gör väl som sin bror :D kommer på BF

2009-04-09 @ 11:00:51
Postat av: malin

Det kan gå fort.

2009-04-09 @ 11:46:08
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Renate

sv: haha fy tusan?

2009-04-09 @ 12:23:48
URL: http://oneeyedme.blogg.se/
Postat av: mamma

I natt är det fullmåne, vanligt att vattnet går då och att många barn föds.... vi kan väl hoppas på det.

Kramar

2009-04-09 @ 14:47:18

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits