ONT!

Inatt "sov" jag första natten sen v.23 ungefär i sängen, HELA natten. Jag var för trött för att flytta på mig.. till och med för trött för att gå på toan minst 10 gånger som alla andra nätter. Vet inte om det är därför, men idag har jag så sjukt ont i ryggen så jag kan knappt röra på mig. Känns i varje litet steg man tar och det gör så ont i svanken så jag börjar ju nästan gråta :( Började kännas såhär för typ två dagar sen, var lite värre igår men idag är det nästan outhärdligt!! Blir det värre till imorn lär jag få åka rullstol eller något in till läkaren där i Karlskoga. Då kanske de inser hur ont man har iaf? Nej fy fan för alla smärtor nu!! Jag vill få ut ungen och kunna börja röra på mig igen.

Bebis kom uuuut!

//S


Kommentarer:
Postat av: Renate

Ska jag komma och trycka lite med armbågen? =p

MC i kortkjol? Haha nee vet du vad, det lät inte vidare värst =)

Postat av: marie

jobbigt men hoppas du blir igångsatt snart

2009-04-01 @ 13:56:18
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits