Underbart väder

Idag tog jag faktiskt och GICK med Devin till dagis. Helt underbart väder och dessutom så vill jag få igång mina värkar ju!!! De jävlarna avtar ju under natten -suck- I alla fall så gick det riktigt bra att gå dit och tillbaka idag, men nu när jag suttit ett tag här hemma värker verkligen ryggen och höfterna. Aja, smällar man får ta om man vill ha ut ungen ;) Jag vet ju att det mesta av den smärtan kommer försvinna riktigt snart efter att bebisen är född, så nu offrar jag mig lite extra haha.

Devin tyckte nog det var härligt att få åka vagn till dagis också för han satt och pratade hela vägen och blev såå lycklig när han såg att vi närmade oss dagiset -hihi-

//S


Kommentarer:
Postat av: marie

hoppas de verkligen drar ig¨ng nu!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits