Belöning

På förmiddagen idag tog jag mig ut med barnen och knatade ner till stan. Var redan stekhett då och klockan var knappt halv tio på morgonen ens! -härligt- Denna gången ska jag inte klaga på värmen :)
Jag var tvungen att gå ner dit för jag tappade min ena lins imorse när jag skulle sätta i den och hittade den absolut inte sen. Var bara att traska iväg då för jag kan ju inte gå runt och inte se något. Speciellt inte eftersom det ska vara dop i helgen och det vill jag ju gärna kunna se!
Iaf trodde jag Devin skulle krångla, för ibland vill han absolut inte stå på ståbrädan och bara spretar med benen när man lyfter upp honom, men idag var det inget krångel alls. Han fick gå lite själv en bit, men nere på vägen vill jag gärna ha honom på brädan så man har koll liksom och det gick så himla bra :) Han var jätteduktig. Stod hela vägen ner och på stan sprang han lös lite, sen upp på brädan igen när vi knatade hem. Jag blev så lycklig över att han var så duktig så han fick en glass som belöning. Den gick ner vill jag lova :)

Gott med glass!

Tröjan han har på sig på bilden här fick han av Marie för Neo kunde inte ha den. Jättefin! Tack så mycket :)



Kommentarer:
Postat av: sara

fin tröja :)

duktig kille, använder du aldrig p&t?

Postat av: Renate

Klart han ska ha glass...de borde ha belöning för att orka vara vakna överhuvudtaget i denna hetta! =)

2009-08-08 @ 11:58:04
URL: http://oneeyedme.blogg.se/
Postat av: marie

de var så lite så. bra att den kommer till användning. passade bättre på devin!

2009-08-08 @ 14:17:00
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits