Feberfri

Devin är äntligen feberfri nu och jag hoppas han fortsätter vara det :) Han åt massor av mat som jag lagade nyss, potatis och fiskbullar i västkustsås för hans del och för min del blev det schnitzel med dill/äggsås -mums-

Vilde är lite bökig idag istället och gnäller en del och vill inte alls sova eller så. Sen spyr han väldigt mycket :/ Vet inte vad det är med honom, men han har väl en dålig dag bara. Han krånglade mycket i natt också och vid fyratiden orkade jag inte mer så då fick han ligga tätt bredvid mig så han åtminstone kunde sova. Jag sover skitdåligt när han ligger så för man kan ju inte ligga som man vill och spänner sig bara så man får ont i ryggen -blä-

Jaja, fint väder är det ute iaf så får väl ta mig ut sen i eftermiddag iaf!


Kommentarer:
Postat av: marie

skönt att febern är borta och att han äter bra igen!

hoppas vilde blir bättre fort!

Postat av: Elin, mamma till Albin

Svar: skrev fel, han går mån-ons.

2009-08-05 @ 17:42:02
URL: http://elinnorgren.blogg.se/
Postat av: Maria

Skönt att febern är borta och att han äter bra igen!!



Ha en fin kväll!

2009-08-05 @ 19:33:15
URL: http://selmasmamma.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits