Hos Marie


Neo och Vilde

Åkte ju som sagt var till Marie, Neo och Tony förut. Devin blev överlycklig när han såg att vi svängde in på deras gata och han satt och skrek Neo, Neo i bilen och klappade händerna!! :) Han tycker verkligen om Neo och att komma hem till dem och rota fram alla hans leksaker -haha-


Devin läser bok

Devin letade såklart upp favoritboken där och läste den sen för Tony :) Han kan nästan alla ord i den snart utan att man säger innan vad det är för något alltså, annars kan han ju alla :) Så himla duktig min grabb!

Efter att vi var där åkte vi hem till min mamma och pappa en sväng. Pappa har ju fyllt år så han fick ett lottpaket av mig och min bror. Vinst på varje lott fick han!! Inte illa.



Kommentarer:
Postat av: marie

ja neo och vilde låg och myste en stund hihi. Klart man måste dra fram allt nått annat vore konstigt:P


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits