Lite bättre

Natten i natt var iaf lite bättre än de andra nätterna för den här natten slapp jag åtminstone gå upp till Devin. Han skrek ingenting i natt -skönt-
Vilde han vaknade tolv och ville äta, somnade direkt sen igen för att vakna runt två och krångla. Han kunde ju omöjligt vara hungrig då, fick honom att somna om efter ett tag igen. Han vaknade halv fyra igen och ville äta och somnade om igen i sin säng!! Sen vaknade han runt fem och ville komma över till mig och sen sov vi väl till sju och låg och drog oss till åtta.
Vilde var dock hur jobbig som helst på morgonen. Han ville inte äta, inte ligga, inte sitta, inte stå, inte vara hos mig, inte vara ifrån mig.. ingenting dög. Tillslut lyckades jag få i honom lite mat och la honom i sin säng, för jag orkade inte med honom och jag har ju faktiskt Devin att ta hand om också, så han fick skrika där. Han skrek dock inte så länge för han somnade igen. Så var ju tvungen att väcka honom när vi skulle till dagis med Devin :/ Kommer ju bli kaos hela dagen för att jag gjorde det säkert.

Devin var så go när jag lämnade honom. Han skulle kramas massor och pussar i mängder fick jag ♥ Mys!


Kommentarer:
Postat av: Malin, mamma till Alice & Lowe

Men klart det finns fullt liggläge, men sittdelen är ergonomisk, så kommer ju aldrig bli som på en vanlig vagn. Men liggläge finns! Annars skulle inte så mycket byta till sittdel vid 3-4 mån ålder.

Postat av: Carolina

Hoppas ni får en lugn dag iallafall!

2009-08-27 @ 09:26:40
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits