Natten

Jag la mig ganska tidigt igår för jag var trött, så halv tio la jag mig. Jag somnade väl inte förrän runt halv elva dock, men har så svårt att somna när David inte är hemma :/ Halv tolv började Devin skrika i natt igen, vet inte vad det är han börjat med!? Han somnade iaf om direkt jag hade gått in till honom och lagt honom till rätta igen. Jag somnade väl om ca klockan tolv för att sen vakna halv ett igen, men av Vilde den här gången. Jag gjorde mat till honom som vanligt, men nej det skulle han inte ha till min förtvivlan. Nej, han var klarvaken, pratade, snurrade runt och var allmänt superglad -suck- Jag ville ju bara sova!! Till slut runt halv två fick jag väl i honom lite mat och fick ligga och hålla i hans händer typ en halvtimme tills han somnade. Jag somnade nog på direkten sen jag också för att vakna halv fyra igen av att Vilde ligger och bökar som en tok. Tog honom till mig och sen somnade vi om till halv sju då han vart hungrig igen. Bara att gå upp och fixa mat det! Sen låg vi kvar i sängen till åtta då Devin vaknade.

Jag är trött idag igen. Höll på att börja grina i natt när Vilde var sådär klarvaken. Fy alltså!


Kommentarer:
Postat av: mamma

När Du kommit in i dina nya rutiner kommer det att börja fungera bätttre ska Du se.

Du fixade ju nätterna när David arbetade natt.

Att devin vaknar på natten kan beo på att det är så mycket nya intryck hela tiden för honom, försök ha en lugn stund innan han ska sova på kvällen, så han varvar ner.

Kramar

2009-08-25 @ 09:45:29
Postat av: Elin, mamma till Albin

Usch vad jobbigt :(

Hoppas du får sova i natt.

Postat av: sara

låter jobbigt.. Är det på fredag david kommer hem igen? men devin är på dagis nu va? du får vila på dagen i så fall. och sen får david ta bägge en hel natt så får du sova hos föräldrarna eller något.

2009-08-25 @ 10:23:37
URL: http://zasata.blogg.se/
Postat av: Maria

Håller tummarna för att det snart blir bättre!

och hoppas du kanske kan vila ett tag när Devin är på dagis och Vilde vilar:)



Ha en fin dag.

2009-08-25 @ 11:21:03
URL: http://selmasmamma.blogg.se/
Postat av: Amy

usch inget skoj!!! hoppsa det blir bättre nätter snart!

2009-08-25 @ 15:12:08
URL: http://olimy.blogspot.com
Postat av: marie

men usch stackare. till helgen får du verkligen ta ochg sova när david är hemma!!

2009-08-25 @ 19:34:13
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits