Skärgårn

Efter jag hämtat Devin på dagis idag så åkte vi och hämtade min bror för att sen åka hit igen och hämta vagnarna och promenera ut till café pärlan och ta en glass. Var riktigt skönt väder, lagom varmt, lagom blåsigt och ingen direkt sol :) Jätteskönt!

När vi ändå var där ute tog vi en sväng upp till Davids mamma och där träffade vi Kenth och Jacob. Stannade inte länge alls, gick inte ens in. På vägen därifrån sen stannade Davids mormor oss och frågade om jag ville ha med en påse bullar - visst! Helt nybakade och varma fick vi dem. Så himla gott!

Gick hem och på vägen hem så började Vilde krångla. Han hade fått mat, ny blöja och sovit, men han gallskrek. Han skrek sig nästan blå alltså, han ville inte ligga ner alls. Jag fick bära honom en bit + köra vagnen samtidigt. Inte lättaste och han är inte lätt när man bär honom en längre stund. Fy tusan! Får nog snart sätta på sittdelen ändå fast jag inte vill det för jag tycker han är för liten. Såhär kan det ju inte vara! Krävs det bara att han vill sitta lite mer upp nu när han ändå kan sitta själv så får det väl bli så. Jag förstår honom i och för sig, han har ju upptäckt en helt ny värld nu när han kan sitta - inge kul att ligga ner då. Vi kom iaf hit när klockan var närmare 18, så skjutsade hem bror min och åkte hit och började nattningen med barnen.

Nu ska jag försöka äta något. Hinner ju aldrig för Vilde bara skriker :( Så nu är jag HUNGRIG!


Kommentarer:
Postat av: marie

ja nybakta bullar såå goott. hoppas denna natt blir bättre, massa kramar


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits