Stockholmsbesök

Nu är Becca och William äntligen här. Resan hade gått bra för dem förutom att William hade spytt som en tok för han fick en hostattack :/ Inte så roligt. Så när Becca kom hit var det första hon gjorde att fixa stopp i vårt avlopp för hon skulle tvätta av lite som det kommit spy på -haha- David fick fixa den kraken.

Vi åt lite kinamat iaf och nu är det nattning som vi håller på med. Båda mina grabbar är iaf tysta nu, nu är det bara William som hörs, men eftersom han och Devin sover i samma rum så hoppas jag han slocknar snart han också!

Blir kanske lite mindre bloggande från mig dessa dagar som jag har besök, men då vet ni ju iaf varför.

Kommentarer:
Postat av: sara

ucsh stackarn, Hoppas dom sover gott.



japp tänkte ta till lillebror.. men vet inte om jag skall ha 50/56 eller 62/68 men tror jag tar den stora stl.. växer ju så snabbt och har så mkt 50/56.

Postat av: marie

hoppas ni får de riktigt trevligt:D hälsa från mig:)

2009-08-13 @ 10:19:24
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits