2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Födde mitt andra barn ;)
2. Höll du några av dina nyårslöften? Tror inte jag hade några direkt utom att vara en bra mamma och det har jag nog lyckats med :)
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja
4. Dog någon som stod dig nära? Nej som tur är
5. Vilka länder besökte du? Var kvar i Sverige
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? Mer viktnedgång
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 12 april då Vilde föddes
8. Vad var din största framgång 2009? Att bli tvåbarnsmamma
9. Största misstaget? Trott för mycket om många, för godtrogen
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja, influensa
11. Bästa köpet? Bugaboo Cameleon
12. Vad spenderade du mest pengar på? Barnen såklart
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mina barn
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Ingen aning
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Varken eller
16. Vad önskar du att du gjort mer? Varit mer öppen
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Brytt mig mindre om folk som inte varit värt det
18. Hur tillbringar du julen? Med min familj och Davids familj
19. Blev du kär i år? Ja, i Vildebus :) Mina barn är mina kärlekar!
20. Favoritprogram på TV? One Tree Hill utan tvekan
21. Bästa boken du läste i år? Någon barnbok
22. Största musikaliska upptäckten? Vet inte
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En cykel och det fick jag!
25. Något du önskade dig men inte fick? Nej
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Gjorde nog inte så mycket
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år? En smal kropp!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Långa linnen och mammabyxor ;)
29. Vad fick dig att må bra? Barnen
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Chad Michael Murray
31. Vem saknade du? En speciell vän..
32. De bästa nya människorna du träffade? Jenny, Erika.. ja, det finns nog en del!

 


Kommentarer:
Postat av: ♥ Nina ♥

hehe ne han är lärt av mamma ;) Det heter krokar. Ne inga skånska R, vi e norrlänningar ;) Å han pratar nog med Jordan-R ;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits