Award!

Jag har fått en award av Elin och Sara, tack så jättemycket!
Med denna award följde det med ett litet uppdrag, att berätta 10 saker som sig själv :)
Ska göra så gott jag kan!



  • Jag är mamma till Devin och Vilde
  • Jag flyttade hemifrån när jag var 16 år
  • Jag gick fotoutbildning på gymnasiet
  • Jag har bott i Australien
  • Jag har ingen bra självdisciplin längre
  • Jag träffade David genom en gemensam vän till oss
  • Jag drömmer om ett hus
  • Jag har två katter, Tissla och Zelda
  • Jag gillar inte att laga mat
  • Jag gillar att åka snowboard så jag hoppas jag kan få chansen denna vintern
Nu ska jag skicka denna vidare och jag skickar den till:

Marie
Karin
Emma
Caroline


Kommentarer:
Postat av: marie

oh man tackar. ska jag försöka luska ut vad jag ska skriva:)

Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Tack så jätte mycket! :)

2009-12-02 @ 19:27:15
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits