Helgen i Göteborg

Vi har verkligen haft det toppen i Göteborg tillsammans med Amy, barnen och David även fast det blivit lite sömnbrist.. men så blir det väl med fyra små barn i en trea ;)

På lördagen när vi kom dit så lekte barnen lite inne och sen knatade vi iväg till Kållered i kylan. Vi gick väl inte där alltför länge eftersom vi höll på att hungra ihjäl efter en stund, så vägen hem halvsprang man nästan för att slippa frysa och för att man var så hungrig! Det blev thaimat och det var verkligen gott i magen :)



På kvällen blev det mycket snask och onyttigheter och ett familjespel :) Jätteskoj!

På söndagen var vi inne halva dagen och sen på eftermiddagen begav vi oss ut i den hemska kylan för att gå på jul på liseberg. Vi var där lagom till att se isshowen som de hade och Devin var verkligen intresserad och klappade händerna och skrek braaa fast att han frös som en tok, stackaren. Men vem frös inte??
Mitt i vimlet där sen så träffade vi en dagiskompis till Devin, det var ju ganska oväntat bland alla människor som knalla runt där :)
Jag som aldrig vinner provade lyckan och jag vann stjärnvinsten på marabous hjul och sen på estrellas så vann jag två chipspåsar. Inte illa för att vara mig!! Jag kanske borde köpt en trisslott också? ;)


På kvällen blev det iaf pizza och sen film, men jag var så trött så jag somnade nästan med Vilde i famnen på soffan så blev att lägga sig i tid den kvällen för min och Davids del.

Idag blev det att packa ihop allting, tacka och säga hejdå för den här gången. Innan vi for hem från Göteborg hann vi med en snabbvisit hos Sara och barnen iaf :) Till en början gick det väl inte så bra för Devin fick inte röra någonting för Ebba, men sen lossnade det när de fick hoppa i soffan.. något Devin inte får göra här hemma så hann var väl i himlen där en stund ;)

Nu är vi iaf hemma igen och det känns ganska skönt faktiskt. Borta bra men hemma bäst heter det väl? Har iaf haft det toppen och vi kommer gärna fler gånger!!

Måste ju bara skriva om att jag hitta denna underbara dryck där i Göteborg också! Jag var tvungen att köpa den -mums- Jag har läääängtat efter den sen jag bodde i Australien och försökte dricka mig trött på den där eftersom jag visste att de slutat sälja den i Sverige. Nu äntligen fick jag tag på den igen. Den ska njuuuutas!

Hoppas alla andra haft det minst lika bra!

 

 


Kommentarer:
Postat av: sara

hoppa soffan som är så roligt :-) varför för bjuda det ;)

Postat av: Amy

Tack för denna helgen! trevligt!

2009-12-21 @ 19:50:22
URL: http://olimy.blogspot.com
Postat av: marie

åå låter som ni haft det oerhört mysigt. Jag är svartis nu. älskar vanillia mmm. hoppas huskollen går bra i morgon. hör av dig och skvallra;)

2009-12-21 @ 20:14:36
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: emma

Nej usch cola vanilla är inte alls god...men vad roligt att du vann så mycket på liseberg! JaG vinner aldrig något!

2009-12-22 @ 19:11:36
URL: http://vildesmamma.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits