Babysim



Babysim idag då som varje söndag. :) Jag var inte med i denna gången för jag orkade inte, så himla trött och ont i höfterna så det fick bli att jag kollade på istället. Devin var duktig som vanligt och åkte även den stora rutschkanan idag så han verkligen flyger ner i vattnet eftersom det är ca en halvmeter mellan kanan och vattnet haha. Han tycker iaf det är kul och är ju helt orädd -skönt-



Han är en liten buse i vattnet verkligen och bara kastar sig ner från kanten utan att bry sig minsta lilla :) Nu har han iaf lärt sig att vända sig om och ta tag i kanten efter att han hoppat i -duktig- För det mesta kommer han ihåg det iaf.

//S



Kommentarer:
Postat av: Angelica

Söt han är!

Postat av: Linda

Hejsan!



Jag har ganska nygligen startat en blogg om uppfostran som jag vill dela med mig av till alla föräldrar med barn från spädbarn till tonåringar. Den innehåller tips, fakta och råd. Kika gärna inom! :)

2009-02-22 @ 16:48:07
URL: http://uppfostra.blogspot.com
Postat av: maja

nu har elias börjat å klättra upp i soffan å på möbler å så... bäst å hålla koll...

2009-02-22 @ 19:25:06
URL: http://metrobloggen.se/elias0711

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits