Bebiskläder

Idag tog vi fram kartongen med kläder i storlek 50/56 och började sortera dem lite. Vi vet ju inte vilket kön det bli än, men kan vara bra att ha något framme iaf till bebben vill kika ut :) Med Devin hade vi nog klart precis allting redan i v.28 tror jag så nu känner jag mig nästan lite småseg och börjar få panik över vad vi inte har. Nu har det ju iaf löst sig med spjälsäng till den lill* eftersom Devin sover i resesängen nu, är bara en madrass till som ska inhandlas så är den biten avklarad. Jag vill inte ha Devin i växasäng än eftersom han har är vild om nätterna och jag tror inte han skulle kunna somna om han han vaknade i den..

Behöver köpa en mjuklift till vagnen också för det har vi inte gjort än..

//S


Kommentarer:
Postat av: malin

Titta ut redan nu får vi verkligen hoppas att den inte gör!

Postat av: maja

vad mysigt å greja med bebiskläder... avis

2009-02-10 @ 18:32:14
URL: http://metrobloggen.se/elias0711
Postat av: Becca

vill också ha en växa säng men Wille är också hur vild som helst :D haha dessa karlar asså ;)



btw, jag packade typ klart bb-väskan i v.38 eller nåt sånt, sent var det ialla fall :D haha

2009-02-10 @ 22:00:03
URL: http://www.metrobloggen.se/beccis88

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits