Citrondoft

Nu är det städat här hemma och luktar citron överallt -härligt- David fick dock ta över skurandet efter jag gjort halva lägenheten för jag fick så ont i ryggen så jag knappt kunde lyfta skurmoppen ens =/ Men nu är det iaf klart och det luktar rent och fräsht igen!

David ska jobba eftermiddag sen idag så jag tar med mig Devin efter dagiset och drar en sväng till öppna förskolan och fördriver lite tid där, sen vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Jacob (Davids bror) ville att vi skulle komma och kolla på när han skulle spela match här nere i arenan, men fotboll är inte riktigt min grej.. speciellt inte på så låg nivå ^^ Får se hur det blir med den saken. Arenan är ju inte ens uppvärmd och jag orkar nog inte stå där i en timme och frysa med en rastlös Devin i vagnen.

Jaja..

//S


Kommentarer:
Postat av: marie

härligt näår man städat och allt är rent. jag moppar alla golv 1 gång i veckan blir så himla skitigt sp nu


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits