Förmiddagsskoj

Jag och Devin tog bilen imorse och åkte hem till min mamma och pappa på en surprise eftersom David jobbat natten här och behövde sova. Vi kom mitt i deras frukost, men det gjorde ingenting alls :)

  

Devin bekantade sig med dammsugaren så nu kanske han inte kommer vara lika rädd för vår här hemma heller, vi har ju en likadan. Han skulle vara med morfar och dammsuga överallt i huset -duktig pojke-

  

Sen tog morfar fram min gamla snowracer åt Devin, så vi stack iväg till backen för att åka lite. Devin tyckte det var helfestligt att åka och ville absolut inte gå själv efter att han suttit på den där -haha- Han sprang hela tiden till den för att sätta sig och åka igen. Han åkte själv ner för backen alla gångerna och tyckte det var jätteskoj :)



Var ju tvungen att testa rutschkanan också och den gick vrålfort eftersom det var lite is i den. Devin skrattade så han skrek av glädje. Även den åkte han själv sista åket.. jag var bara med längst ner och tog emot honom :)

  

Gungan får man ju inte glömma när man är på lekpark och leker!! Det dåliga var att de hängde så långt ner så Devin nästan slog i fötterna i marken emellanåt -farligt- Han tyckte iaf det var kul att gunga den stunden som han ville det.



Direkt efter gungorna sprang ju busen till snowracern igen och skulle åka mer i backen, så då fick han ju det såklart!! Man måste ju passa på medan det är snö ute liksom :)



Devin tillsammans med sin morfar, sitter och myser litegranna.



Såhär trött var han när vi kom hem. Somnade på golvet innan jag ens fått av honom kläderna haha!! Han märkte inte när jag tog av dem eller bar in honom till sängen heller. Då har man busat riktigt mycket -fniss-

//S



Kommentarer:
Postat av: Camilla

Sv: det ska nog tilläggas att han hade 39 graders feber där också :P de andra kvällarna när han skulle sova var det bara min famn som dög :P

Postat av: maja

vilken tröttis... sköna bilder... ja han e bra på å gömma saker speciellt nappar...

2009-02-07 @ 13:28:33
URL: http://metrobloggen.se/elias0711
Postat av: marie

ja man får passa på...

2009-02-07 @ 13:55:55
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: Renate

haha men gud, han somnar verkligen hur och var som helst den lilla prinsen =)

2009-02-07 @ 13:57:45
URL: http://oneeyedme.blogg.se/
Postat av: mia

haha goding!

2009-02-07 @ 23:24:14
URL: http://miahjartabarn.blogg.se/
Postat av: Elin

Gullunge :)

2009-02-08 @ 19:39:22
URL: http://elinnorgren.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits