Fullt ös

Känns som det varit full fart hela eftermiddagen här, vilket är skönt för då går tiden iaf och snart blir det då April ;) -hihi-
Vi åkte som sagt var till rytmiken direkt efter dagis idag. Devin sov när jag kom dit, men vaknade efter en kvart ungefär och var hur mysig som helst. -gose- På rytmiken blev han som en helt annan kille, han skulle sitta i mitt knä hela tiden och vågade inte röra sig en millimeter ungefär.. inte förrän de sista minutrarna iaf. Helskumt för mig som är så van vid att han bara springer iväg och inte alls kan sitta still.. Så fort jag ställde honom upp på golvet så backade han och satte sig i mitt knä igen. Helt ängslig. Blev alltså inte så mycket rytmikande för oss, vi kollade mest på..

På öppna förskolan efteråt var det bättre tydligen för då kunde han springa ifrån mig och vara sitt vanliga jag igen. -skönt- Så han busade runt där med dockvagn och grejer och var allmänt söt och go.

Efter det åkte vi förbi Davids mammas jobb och hämtade hennes husnyckel och åkte hem till dem. Är ju så tråkigt att vara ensam med Devin när jag inte ens kan prata med honom liksom.. så vi har vart där ända till nu faktiskt. Stig kom dit och busade med Devin, så de hade allt skoj :)

Nu är jag allmänt trött och ska bara invänta förlossningkliniken så jag kan sjunka ner i soffan o slappa.


Min prins busar innan dagis.

//S


Kommentarer:
Postat av: malin

Svar : ne denna matta är mycket bättre än skit mattan från Ikea, ju mer dom kostar, ju lättare och sköta :)

Postat av: marie

fullt ös hela dagen. ja snart april:D

2009-02-04 @ 21:25:57
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits