Gnällspiken



Det har inte varit Devins dag alls idag. Allt har varit fel och han har varit hur kinkig som helst. Det rinner en flod ur munnen på honom också så man hinner knappt torka ens innan det är plaskblött igen. Nu får de där jädra tänderna ta och komma upp så han blir som vanligt igen!! Nu innan jag la honom i sängen hade han 38 i temp, så det är ju en ökning mot normalt, men det är väl för tänderna antar jag. -kraken- Jag hoppas nästan det kommer en massa på en gång nu så man slipper detta på ett tag framöver.



Vi hamnade aldrig på öppna förskolan idag. Vi tog en sväng till min mormor och morfar istället och var där en stund.. sen åkte vi till maxi och handlade och tillsist vart det lek här hemma. Han var ju dock inte så leksugen utan ville mest vara i famnen och vara kinkig ^^

Jaja, man vet ju att det går över tillslut iaf. Kan inte vara lätt att få tänder inte.. jag minns ju tyvärr inte hur det känns. Han äter iaf som han ska, det är skönt!

//S



Kommentarer:
Postat av: maja

härlig bild när han sitter i lådan, hoppas tänderna ploppar upp snart...

Postat av: Anonym

Liten...

Det är INTE roligt när dom där jäkla tänderna ploppar upp.

Hoppas han är på bättre humör imorgon :)

2009-02-16 @ 19:30:04
Postat av: Renate

Tack o lov var inte mina jättebesvärade av tänderna men jag hoppas innerligen att lillen får massor på en gång så han slipper obehaget en stund.

2009-02-16 @ 20:34:49
URL: http://oneeyedme.blogg.se/
Postat av: Anonym

Plutten hoppas tänderna kommer snart.

2009-02-16 @ 21:25:46
Postat av: marie

jobbigt hoppas de går över fort

2009-02-16 @ 22:12:24
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken söt liten kille:D

2009-02-17 @ 14:25:43
URL: http://www.jacquelinebengtsson.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits