Härliga vinterland


Sitter på en stor snöboll

Nu när det är så mysigt väder ute så blir det mycket lek utomhus såklart!! Jag fick dock gå in efter ett tag eftersom jag frös så och jag inte får på mig någon jacka längre förutom en av Davids lite tunnare -suck- Jag känner mig som ett hus så det får gärna hoppa till April nu ;)


Finjusterar lite på snöbollen, måste ju vara rund!

Devin var iaf ute länge och busade tillsammans med David och farbror Jacob i snön och hade jätteroligt. Han verkligen älskar att gå ut. Brukar ställa sig och rycka i overallen här hemma för att visa att NU vill han ut! -goding-


Pappa visar hur man kan "hacka" på snöbollen ;)


Poserar lite.

Var lite svårt för Devin att gå ute i snön idag då det var mycket mer snö än sist, men det gick det med tillslut. Fick bara kämpa lite mer för att hålla balansen och kliva över alla stora hårda snöbitar :)

//S



Kommentarer:
Postat av: Maria

Åååh vilka härliga bilder på gullplutten:). Ja nu är det jätteskoj att vara ute med barnen:)

Postat av: marie

nej de tror jag inte han har. han brukar alltid bli mer kräkbenägen och allmänt lös i magen vid flrkyldning. funkar inte din mobil. messade dig men fick inget svar...

2009-02-08 @ 20:55:48
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: sara

vad mysigt ni har det.

2009-02-09 @ 08:41:38
URL: http://zasata.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits