Middag


Efterrätten, pannacotta med hallon

Var ju bjudna på middag idag hos mina föräldrar, gott med mat som man inte gjort själv eftersom jag verkligen hatar att laga mat. Blir lite variation från det man äter hemma också, här blir det mest pasta eller ris. Där fick vi pressad potatis, sallad, schnitzel, lök och champinjoner, sås och allt var hur gott som helst!! Devin gillade det också, åt som en galning som vanligt haha. Skönt att han inte är det minsta kräsen och han älskar verkligen grönsaker!!


Mums med frukt

Till efterrätt fick vi pannacotta med hallon, vilket jag inte gillade så värst så David (och Devin) åt upp mitt -kräsen-. Devin fick apelsin och hallon och det slank ner hur fort som helst så han fick lite av min pannacotta han också. Mums tyckte han :)


Nöjd buskille efter maten

//S



Kommentarer:
Postat av: marie

ja pannacotta är riktigt sött tycker jag..

Postat av: Camiie - Snart 2-barns mamma

Åh vad sugen jag vart på hallon nu då...

2009-02-01 @ 20:31:37
URL: http://camiie.se/wp
Postat av: Anonym

gott, ja hemma lagar man ju alltid samma sak!

2009-02-02 @ 09:01:53

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits