Ont i magen

Klart som fan jag har haft ont i magen hela dagen idag och mått pest och pina!! Jag har iaf inte spytt och det är jag verkligen glad över, det är mer som kramper eller något i magen och när de kommer gör det asont. Har till och med fått ont bak i ryggen och ner i benen -aj aj- Fattar inte hur jag ska kunna sova i natt med ont nästan överallt. Har tagit alvedon för att kanske få bort någon smärta, men utan större resultat.

Vi har iaf vart till karlstad idag för att hämta min pappa på stationen där. Jag satt mest i bilen och hade ont i magen, men var härligt att göra något än att bara sitta här hemma och glo. Devin tyckte det var jättekul att springa och hämta sin morfar när vi väl kom fram och han fick se tågen och grejer :)


Vi har också vart och storhandlat på Willys i Karlskoga. Fick massor för ganska lite pengar, hade vi handlat på maxi eller coop hade det lätt gått på det dubbla! Jag höll dock på att svimma där inne så jag fick gå ut och sätta mig på en bänk och vänta på David och Devin. Usch alltså för att må skit >_<

//S


Kommentarer:
Postat av: marie

att de går ut i ryggen och benen kan ju vara kraftiga sammandraagningar


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits