Se upp i backen!!



När Devin vaknat från sin middagslur och ätit mat tog han och jag bilen bort till min mamma och pappa och hämtade snowracern och drog till backen för att åka. Guud vad han skrattade alltså =) Det kan jag lova att jag med gjorde för det var inte igår jag åkte snowracer och fort gick det!!



Var verkligen superkul och det var perfekt väder. Solsken och minus 2-3 grader -mys- Finns ju inget bättre än att höra Devin skratta och vara så glad, så det gjorde ju saken ännu roligare!!

Jag orkade ju dock inte dra honom upp för backen hur många gånger som helst och jag ville inte sluta åka med honom, så tillslut åkte jag och hämtade David så han också fick vara med och åka med oss. Han var en sursill innan så jag åkte ifrån honom, men eftersom det var så kul fick jag väl smälta och låta honom vara med ;) Kan ju inte vara hur hård som helst -fniss-



David tyckte också det var superkul i backen och att det gick fort. Devin skrattade så han tjöt vid varje åk. Jag älskar att höra honom skratta så!! =)



Var en helt supermysig stund i backarna (ja, vi gick till två) med strålande solsken :)
Hoppas på fler sånna här dagar!

//S



Kommentarer:
Postat av: Jenny

Gud va mysigt ni ser ut att ha det :D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits