Sovmorgon

Idag tog David Devin på morgonen så jag fick ligga kvar i sängen -skönt- Men som vanligt så sover ju Devin till åtta när det är Davids tur att ta honom och inte skiter han på morgonen då heller. FUSK!!
Jag låg iaf kvar till halvelva i sängen, men jag sov inte så mycket för jag har så ont i mina höfter. Jävla skit alltså! Dessutom har jag fått avboka min sjukgymnast tre veckor i rad nu för att jag inte kan prata.. ingen idé att gå dit ju när jag ändå inte kan säga var det gör ont eller hur det gör ont. Så störande.

Rösten känns som den aldrig kommer komma tillbaka. :(

//S


Kommentarer:
Postat av: Elin

Hoppas du får tillbaka rösten snart

Postat av: maja

skönt å sova... vet hur det e när ronny ska ta elias då sover elias längre än vanligt än när ja ska ta han...

2009-02-05 @ 15:49:44
URL: http://metrobloggen.se/elias0711
Postat av: marie

varit borta väldigt länge nu. måste vara skit jobbigt usch

2009-02-05 @ 16:27:24
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits