Trött mamma

Fy vad trött jag var imorse när Devin fick för sig att han ville upp klockan 06.45. Trodde jag skulle dö faktiskt. Som tur är så låg han kvar i sin säng till 07.20, men sen var det ju bara att kliva upp för min del -gäääsp- Det är tidigt för att vara honom att vilja upp den tiden.

Till råga på allt så har han haft bajsmaraton här på morgonen och bajsat flera gånger.. tror verkligen det är tänderna nu för han har saker i munnen hela tiden och är ovanligt gnällig och kinkig! Blivit riktigt nappbarn igen.. vi som nästan slutat helt på dagarna nu juh. Men men..

Gick bra att lämna på dagis. Han hade inte ens tid att sitta stilla för att ta av sig kläderna utan ville rusa in på en gång. Han stortrivs och det är så skönt =)

Nu har jag satt igång en diskmaskin och ska passa på att sova lite till.

//S


Kommentarer:
Postat av: Renate

Skönt att han trivs och att du får möjligheten att vila lite =)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits