Utan Nässpray!!

I natt sov jag första natten på evigheter utan min kära Otrivin Menthol Nässpray igen. Fatta vilken sensation!! Jag sov till och med helt okej utan den i natt! Jag som precis hade vant mig av med den innan jag fick denna dunderförkylning har nu faktiskt äntligen lyckats börja vänja mig av vid den igen -puh- Jag vill ju absolut inte riskera någon kronisk nästäppa som man behöver operation för att åtgärda. Detta kanske låter som en liten grej, men jag har använt nässpray i stort sett sen jag blev gravid denna gången och blir alltid tät på kvällen när jag ska lägga mig.. och för mig som har panik av att inte kunna andas genom näsan har det vart ett måste att ta även om jag kanske inte behövt alla gånger. Nu är jag äntligen påväg att bli fri - igen!

//S



Kommentarer:
Postat av: marie

skönt

Postat av: Renate

Skönt att du vant av dig med den!

2009-02-07 @ 13:55:57
URL: http://oneeyedme.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits