Utmanad

Blivit utmanad av Marie.

1. Säg tre ställen på Internet du oftast besöker? Blogg, familjeliv, bilddagboken

2. Sjunger du hemma eller i duschen? Sjunger i duschen ja

3. Kan du spela något instrument, vad? Nej inte direkt

4. Hur mycket tid lägger du ned på bloggande per dag ungefär? När Devin sover bara

5. Vilken "kändis" läser eller har du läst mest av som bloggar? Läser ingen sån

6. Någon känd person du anser vara sympatisk och trevlig, en favorit? Njee

7. Alla samlar på något, vad samlar du på? Inget speciellt tror jag

8. Du måste välja - är du en mes eller en tuffing? En blandning

9. Humor är roligt (?), nämn någon du gärna ser eller lyssnar på, TV, film? Vet inte

10. Nämn ett intresse du har som är lite annorlunda eller udda? Klämma finnar..? HAHA

Jag utmanar:

Elias mamma

Ritha

Renate

Amy

Emma med Vilde

//S

Kommentarer:
Postat av: maja

gjort den nu...

Postat av: Jenny

alltså det där med att klämma finnar o annat skit första jag mig inte på.. Känner folk som bara åh kan jag inte få klämma den på dig, jag bara NEJ USCH!! haha

2009-02-14 @ 23:35:48
URL: http://rosorochpalmblad.webblogg.se/
Postat av: maja

jag har gjort det ett bra tag nu... både livet före tiden i fängelset å i fängelset nu...

2009-02-15 @ 11:53:36
URL: http://metrobloggen.se/elias0711

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits