Utmanad

Jag har blivit utmanad av Marie

Fyra tv program jag brukar se:

Förlossningskliniken
Riskförlossningar
Doktor Fetma
Plastikkirurgi: Före och efter


Fyra saker jag gjorde i går:
Var på öppna förskolan
Hälsade på mormor och morfar
Handlade
Gosade med Devin

Fyra saker jag längtar till:

Bebisens ankomst
Sommaren
Devins 2årsdag
Att se mina barn utvecklas

Fyra saker som står på min önskelista:
Friska barn!
Pengar
Resa
En bra framtid

Fyra saker jag avskyr:
Trångsynta, omogna människor
Sjukdomar
Foglossning
Folk som inte hör av sig

Fyra saker jag tycker om att göra:
Mysa med min familj
Umgås med vänner
Träffa nytt folk
Fika

Fyra saker jag åt i går:

Knäckebröd
Couscouswok
Smörgåsrån
Ostbågar med chilismak

Jag utmanar:
Elin
Emma
Ritha
Renate

//S



Kommentarer:
Postat av: emily

Gud vilken mysig header du har!

Postat av: marie

haha ja jag vet inte vad de var. mådda bara tokillaoch huvdvärk sen var jag tvungen att spy och sen blev de bra. måste varit nått jag ätit

2009-02-27 @ 09:04:55
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits