ÄNTLIGEN!

Det plingade på dörren nyss och det var brevbäraren som kom med mitt Ellospaket!! Det var ju inte en dag för tidigt om man säger så.. herregud sån tid det tagit att få hem det!
Jag öppnar paketet och ser direkt att det inte är allt som jag beställt.. nej, då hade ju vissa plagg av det jag beställt tagit slut -suck- Min vanliga otur det. Jag fick de kläderna jag minst ville ha, om man säger så ;) Får väl vara glad för det lilla.

Ska ta kort på det sen, så ni får se. Men nu måste jag göra mig lite i ordning..

//S

Kommentarer:
Postat av: Maria

Skoj med nya kläder:). Jo visst är det bra att hon får de så tidigt. Men tajmingen kunde dock varit bättre, men sånt kan man ju inte välja:).

Ja kom ni bara hehe:)

Postat av: maja

Vad va det vi prata om i helgas att du skulle få paket idag... synd bara att inte all va med. hur gick det hos läkarn idag? det gick bara bra idag på dagis. kramiz

2009-01-19 @ 19:43:14
URL: http://www.metrobloggen.se/elias0711

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits