Dagislämnandet

Det gick mycket bättre att lämna Devin idag, för jag verkligen såg hur han sken upp när han såg dagiset. Det betyder ju att han trivs och gillar det och det känns bra för mig att veta det! Han lekte med bilar när jag sa hejdå, han pussade mig och sen vinkade han och skrattade.
Jag blev inte alls lika ledsen av att lämna honom idag som jag blev igår. Jag vet ju att han faktiskt har det riktigt bra där.. alla barnen är så snälla mot honom och ska klappa, krama och hjälpa.

Han ska äta mat där för första gången idag.. ska bli kul att höra hur det gått. Han är ju duktig på att äta mat om någon matar honom, men inte att äta själv direkt. Men hoppas det går bra, han måste ju lära sig.

//S

Kommentarer:
Postat av: marie

men vad härligt:) de kommer gå jättebra:D

Postat av: PinkWinter | Bebis i April

skenet kan bedra :)

2009-01-16 @ 11:59:12
URL: http://pinkwinter.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits