Försvunna beställningar

Tycker att allt som jag beställer blir det krångel med...

18 dec beställde jag namnband med Devins namn på från
www.namnband.se som jag inte fått än. Jag har fått märkpennorna därifrån som jag gjorde i samma order, men inga band att stryka på kläderna inte. Har mailat dem utan att fått svar, så på måndag får jag väl ringa dem om de inte kommit med posten då!

Den 26 dec beställde jag kläder från Ellos som jag inte fått än. Jag ringde dem och de skulle bli skickade dem 9e jan, men fortfarande ingenting som kommit med posten här inte.. Jag som alltid tyckt att just Ellos varit snabba med att skicka sina orders.

Från My-Baby som jag beställde ifrån fick jag ju iaf ett av plaggen som jag beställt, men det var ju helt fel storlek. Jag mailade iaf dem och vid nästa order skulle jag få 20% på allting, så jag hoppas de håller vad de lovar. Då verkar de ju seriösa och trevliga iaf.

Vågar ju snart inte beställa från några mer sidor för det tar ju sån tid.

Jag har heller inte fått byxorna som jag beställde från Lingon&Blåbär som jag skulle fått senast 20 dec. Det fick jag iaf sms om senast idag att jag nog får snart iaf.. lagom till Devin vuxit ur dem kanske?

//S

Kommentarer:
Postat av: maja

töligt med såna beställningar som ej kommer... det e inge roligt å vänta... kramiz å hoppas du får dom på måndag...

Postat av: sara

fy vilken otur!

2009-01-18 @ 08:54:47
URL: http://zasata.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits