Helt stört

Jag har fan snytit slut på 2 hela toarullar på 3 dagar. Jag fattar fan inte hur man lyckas och vart allt kommer ifrån? Detta är nog iaf den värsta förkylningen jag har haft sen.. sen jag kan minnas helt enkelt.
Det tragiska är ju att innan denna hade jag ju vant mig av vid nässprayen som jag var beroende utav, nu kommer det ju bli jobbigt att vänja sig av med den en gång till eftersom den har varit ett måste nu under dessa dagar. Renässans funkar inte alls något bra nu när man är riktigt förkylningstäppt, jag har försökt att använda den för att inte bli beroende av den andra igen.. men går inte.

Åhh jag vill ju bli frisk nu!!

//S

Kommentarer:
Postat av: marie

fy va jobbigt:(

2009-01-25 @ 21:36:15

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits