Hemsk natt

Usch denna natten har man inte sovit mycket alls! Devin har hostat så jag trodde han skulle spy där inne i sängen -kraken- Jag fick gå in och ge honom vatten och ta upp honom och låta honom sova lite upprätt mot mitt bröst istället i soffan för jag stod inte ut med att höra han hosta så. Usch. Fått sitta så med honom två gånger i natt pga hostan och då kan man ju knappast sova själv direkt.
Sen har jag varit så tät i näsan så det finns inte, och det värsta som finns är ju att sova med munnen öppen så att den torkar igen och man får ännu mer ont i halsen än man redan har.
Nej usch, inte mycket sömn i natt inte.

Sov iaf två timmar nu när Devin vila, men jag känner mig bara tröttare av det. Känner mig överkörd av en bulldozer eller liknande.

//S

Kommentarer:
Postat av: malin

Tror inte du fattade syftet av inlägget.

Postat av: maja

Hej! Synd om lille devin hoppas han blir frisk snart... krya på han å kramiz på dig

2009-01-20 @ 18:33:41
URL: http://www.metrobloggen.se
Postat av: Maria

Lilla vännen då:( Hoppas han blir frisk snart.

2009-01-20 @ 19:55:24
URL: http://selmasmamma.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits