Jävla hals!

Nu har jag suttit vaken och kollat på Hitta Nemo sen kvart över tre typ för att jag inte kan sova för jag har så förbannat jävla ont i halsen!! Jag kan inte ens svälja nästan. Det blir ju bara värre och värre för varje dag, inte bättre som han sa att det skulle bli av röstvila. Jag måste få något mot detta annars kommer jag typ dö för jag får panik av att ha så ont så jag måste ta i för att ens kunna svälja. Jag vågar liksom inte ens somna.. sitter ju och gråter av smärta här.

David ska ringa till sjukhuset sen när han vaknar, för jag står inte ut. Jag behöver sova!

Jävla virushelvete!!

//S

Kommentarer:
Postat av: Joanna

Men usch stackare, fy va jobbigt. Hoppas du får en tid så dom får kika igen! Krya på dig!

Postat av: maja

Det var ja som skrev förra inlägget men ja hade en snabb son som råka trycka lite för fort...



Tycker synd om dig hoppas du får ngn hjälp så att du får din röst tillbaka å att du kan sova. kramiz på dig

2009-01-26 @ 06:36:43
URL: http://metrobloggen.se/elias0711
Postat av: Zandra

Stackars stackars dig =(

Bara på dem och tjata, lite antibiotika måste du ju kunna få...det är bara löjligt att du ska behöva gå så här länge och ha ont.

Föresten, vad snygg din blogg är=)

2009-01-26 @ 08:50:58
URL: http://tokiga2barnsmamman.blogspot.com
Postat av: Hanna

åå stackare! Hoppas du blir frisk snart! HElst NU redan!

Försökte kommentera på de sista inlägget men de gick inge bra.. :-(



Tack för kommentaren på min pysselsida!

2009-01-26 @ 09:13:56
URL: http://elliotochmamma.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits