Jobbig natt

Natten till idag var hemsk. Det är alltid så när David är iväg och jobbar natt, annars funkar det hur bra som helst.
Devin vaknade och panikskrek runt klockan 22 för att han var täppt i näsan. Jag sprang runt här och letade som en galning efter hans nässpray som jag inte hittade.. rotade igenom skötväskan och skåpen och allting. Tror den har rymt hem till Davids mamma faktiskt -suck- Jag fick försöka med lite koksaltlösning som han inte alls gillade och skrek bara ännu mer, min lilla plutt. Tog upp honom och la honom mot bröstet så han somnade, men han vaknade ju på en gång man la ner honom i sängen igen och bara skrek och skrek. Jag får lite smått panik och vet inte vad jag ska göra när det är så :/
Satte på hans nalle som spelar godnattvisor och satt bredvid honom och höll handen och då lugnade han ner sig och somnade om igen. Jag gick och gjorde mig iordning för sängen själv och precis när jag lagt mig börjar skriket igen -suck-
Tillslut blev han iaf tyst, men då var ju klockan ungefär halv två på natten så jag är en aning trött idag!!

Kan ju lova att jag vart iväg och köpt ny nässpray till honom nu iaf!

//S

Kommentarer:
Postat av: marie

fy va jobbigt för honom stackarn:(

Postat av: sara

vad ger ni för nässpray? ja ucsh vad jag hatar när man inte får sova, tänk när du har två sen! :-o

2009-01-15 @ 21:00:18
URL: http://zasata.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits