Karlstad

Blev en spontan tripp till Karlstad förut för vi hade ingenting att göra och sen behövde jag ju ändå lämna in papper till Siba om att jag ska få en ny mobiltelefon.

Blev först en svänga inne på Biltema faktiskt där David köpte några saker till bilen så som nya överdrag till sätena som är tvättbara, bra att ha nu när man har barn, och sen lite rostskyddsmedel och trams. Jag själv köpte en burk med kritor åt Devin. -haha-

Efter det käkade vi på MAX såklart och jävlar vad gott det var!! Devin åt en fruktsallad där och några pommes och drack upp halva min cola även om han grimaserade som tusan.

Gick omkring lite där inne på Bergvik innan vi hamnade på Siba. Jag hittade lite smått och gott, typ nya linnen från Gina Tricot. Jag älskar deras långa linnen där!! (kommer bild)

På Siba fick ju David prata för mig eftersom jag är stum -haha- Han killen kollade mystiskt på mig när jag stod där och typ pratade teckenspråk med honom. David skulle säga mitt nummer men det hade han glömt, så jag fick flytta på killen som stod vid datorn och skriva in det själv ^^ Iaf blev det en likadan telefon som jag hade innan, men en rosa denna gången. Jag har inte fått den än för de hade inga på lager.. så blir väl en tripp till till Karlstad någon vecka framöver. Skönt att ha det gjort iaf.

//S

Kommentarer:
Postat av: Camilla

sv: ja amstaff är också riktigt fina!

Men den engelska passar oss bättre eftersom de är så små och Linus vill helst ha en liten hund och jag vill ha en biffig hund och den uppfyller ju båda kraven plus att det är en riktig familjehund (som är det största kravet) :P

Postat av: marie

max är såå gott!!

2009-01-28 @ 15:48:48
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits