Krassligt

Usch, jag har kännt på mig att en förkylning vart påväg nu och idag attackerade den. Jag hostar och har ont i halsen.
Devin har nog tyvärr samma sak för han hostar, snorar och tror han också har ont i halsen.. låter som det.

Jag fick lite sovmorgon imorse, men kunde inte sova så bra ändå för jag har så ont i höfterna. Usch alltså!!
Devin kom in till mig runt klockan tio och tvärsomnade bredvid och sov i en timme. Blev lite fel på rutinerna idag, men mår man inte helt bra så gör man ju inte.. kan ju inte tvinga honom att vara vaken. Han somnade iaf nu igen och sover en liten eftermiddagslur också.

Hoppas natten som kommer blir lite bättre, annars får jag nog ta och börja sova på soffan igen.. vilket inte är speciellt kul, men vad gör man inte för lite sömn.

//S

Kommentarer:
Postat av: malin

Många tydligen!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits