Lite vila

Jag hann iaf vila ett tag förut för Devin sov till 14. -duktig kille- Jag vaknade dock två gånger av att det kändes som en kniv i halsen och att jag inte kunde svälja, så jag fick gå upp och ta halstabletter. Fy fan för denna hals alltså, kan knappt prata alls längre och det är så störande för det är vid sånna tillfällen som man typ har mest att säga känns det som.

Nu badar Devin med sin pappa och innan läste de bok, så han verkar riktigt pigg nu och på bra humör. Han kanske saknade sin lilla pappa bara ;) De går tillsammans till dagiset imorn för Devin verkar så pigg nu + att han knappt snorat eller varat något alls idag.
Jag själv ska vila imorn, för efter dagiset när han kommit hem och sovit klart kommer hans farmor och har honom till kvällen så jag får krya på mig lite. -skönt-

Vill inte känna såhär, jag vill ha ork för mitt barn ju!

//S

Kommentarer:
Postat av: Emma Damm

tack så hjärtligt :-) kram

Postat av: Virre

Tack..=) Jag är verkligen helnöjd med den!

2009-01-22 @ 19:16:30
URL: http://veronicahall85.webblogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits