Mammas duktiga kille

När jag kom till dagis för att hämta Devin satt han och åt precis upp sin andra portion med mat. Han tog en tredje när jag satt där bredvid och åt glatt upp den också. Så himla duktig!! Till efterrätt fick han ett äpple, men det orkade han inte riktigt för han var så mätt. Men det förstår jag det när han ätit tre stora potatisar och en och en halv köttbit med sås :)

Han ville nästan inte följa med hem först, men tillslut så. Så kul att han verkar trivas så bra redan! Det underlättar så för mig då när man ska lämna och sådär.

Hann knappt lägga honom på kudden här hemma nu förrän han nästan somnade. Han sprang in till sin spjälsäng självmant faktiskt -sötnos-


Gammal bild på min sovande prins, men den får duga tillsvidare.

//S

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits