Många besökare

Oj, jag har fått en hel del besökare på sista tiden till min sida vilket är superkul! Välkomna hit!
Vore roligt om ni även kommenterade lite också så man vet vilka som är här och kikar och även kan kika tillbaka hos er. Alltid kul att läsa lite andras bloggar också :)
Ni får gärna komma med synpunkter på vad ni vill att jag ska skriva mer om och sådär också.

Sen så har jag ju lagt in en ikon till bloglovin som jag skrev i ett inlägg häromdagen, som det bara är att trycka på så prenumererar ni på bloggen och vet när jag uppdaterat. Slipper på så vis kolla flera gånger för att se om något nytt blivit skrivet eller ej. Hur smart som helst. Ikonen ligger fortfarande till vänster på sidan och det står "+följ bloggen" på den knappen.

Hoppas alla har en bra kväll nu.

//S

Kommentarer:
Postat av: Hanna

hej hej!

Jag är här o kikar sen du skrev adressen o BDB! :) Välkommen in i min blogg också!

Postat av: Emma

Hejsan! Följde alltid din bilddagbok förut sen hitta jag din blogg oxå. Kul att läsa om er. Har en dotter som är född 16 sep -07 så kul att läsa när man har barn i samma ålder! :) Ha det bra o förresten så grattis till bebis i magen!

2009-01-13 @ 21:27:17
URL: http://livetsomemma.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag är en av dina läsare :)

2009-01-14 @ 10:45:46
URL: http://missyngve.blogg.se/
Postat av: Maria

jag har kommenterat någon gång, men varit lite dålig på det måste jag erkänna:). Tycker det är kul att läsa om eran vardag:)



Ha en bra dag!

2009-01-14 @ 11:07:24
URL: http://selmasmamma.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits