Morgonbus



Innan vi ens hunnit klä på oss eller äta frukost så skulle Devin måla. Han blev tokig om han inte fick göra det innan, så det fick han väl då.. Jag orkade inte bråka med honom för jag har inte sovit en blund i natt -trööött- Har så ont i halsen så jag kan inte svälja. Jag får tårar i ögonen varje gång jag ens försöker för att det gör så jävla ont! Kan inte detta bara ta och gå över snart!??
Sen har Devin vaknat flera gånger inatt och hostat också så jag har fått sitta med honom i famnen tills det gått över -kraken- Börjar faktiskt tro att det är krupp han har nu. Får nog ringa en läkare. Som tur är har vi haft bricanyl hemma som han fått och då kan han somna igen och sova hela natten utan mer hosta.
Jag är så trött på alla dessa jävla sjukdomar nu!!!

Dessutom hostar jag så mycket så hela min hals känns som ett köttsår, vilket inte gör saken något bättre.. sen får jag även sjukt mycket sammandragningar just för jag hostar så. Inte bra ju!


Måla är kul!!

//S

Kommentarer:
Postat av: Johanna

låter det när han andas oxå?? Felix är juh ett krupp barn, då låter det som att dom inte får någon luft alls, skrövlar o rasslar i halsen hela tiden när dom andas o låter som små skällande hundar när dom hostar, o de brukar oftast inte ge med sig så lätt om man inte får medicin för det.. gör det inte de kan det vara förkylnings Astma oxå..

Postat av: marie

hihi sötnos:D

2009-01-28 @ 15:46:58
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits