Natten

Jag har faktiskt sovit hyffsat bra i natt, bara vaknat två gånger av halsont och att jag måste kissa. Inte illa, det kanske vänder nu!? Håll tummarna för det!! Iofs så vaknade jag och fick inte upp ögonen för de var helt ihopklibbade, men hellre ögoninflammation än halsont för tusan.

Devin har sovit som en stock, inte vaknat en enda gång och hostat -skönt-

Blir jag som ska försöka lämna honom på dagis sen eftersom David jobbat natten. Hur det nu ska gå när man är stum, men det löser sig ju alltid! Får ta med snutten och lite extra nappar dit idag eftersom han ska vila där. Hoppas det funkar bra nu bara!

//S

Kommentarer:
Postat av: maja

skönt att han har sovit bra... skönt att du fick med sova lite å hoppas du blir frisk snart... dagen kommer å gå bra... kramiz

Postat av: sara

hoppas det går bra.

2009-01-27 @ 08:24:24
URL: http://zasata.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits