Natten

Natten har varit ganska ovanlig faktiskt.. Till att börja med så sov jag faktiskt riktigt gott, men Devin har krånglat som bara den.. Det började runt halv två på natten med att han skrek och skrek inne på sitt rum så David var in till honom, men inge hjälpte så tillslut fick han en flaska välling. Efter den flaskan låg han och snackade ett bra tag där inne för att sedan tystna (somna?).
Jag vaknar en liten stund senare av att han hostar som en dåre, så det var ju bara att knalla in till honom och ta honom i famnen det.. Jag satt och halvsov med honom så för jag var så sjukt trött. Devin somnade också efter att fått lite bricanyl i sig och då gick jag in och la mig igen.
Sen vaknar busen runt klockan halv sex på morgonen och pratar/skriker igen!!? Han borde ju vart dödstrött efter natten och dessutom inte hungrig heller.. men David gick in och gav honom en flaska välling igen och sen somnade vi alla om och sov gott till klockan 8a.

Så jag har faktiskt sovit ganska bra inatt även om jag vaknat emellanåt av Devin.

//S

Kommentarer:
Postat av: malin

Kanske är dags att åka med han till sjukhuset så ni kan få riktig krupp medicin.

Postat av: Annie

Haha! :) Vad bra att du blev glad! Det var lite det som var meningen också! :) Ha en jättebra helg med lilla familjen nu! :) Kram kram!

2009-01-30 @ 10:28:03
URL: http://annamariajacobson.webblogg.se/
Postat av: Camilla

Den försvann av sig självt.

Hade inga alvedon hemma, men ska gå över till apoteket och köpa det idag ifall febern kommer tillbaka.

2009-01-30 @ 10:28:39
URL: http://camilla2008.blogg.se/
Postat av: malin

sv: haha ja precis :P

2009-01-30 @ 11:20:52
URL: http://lilopauline.blogg.se/
Postat av: marie

jobbigt. själv så har tony hållit mig vaken halva natten för att han hostar så

2009-01-30 @ 12:59:07
Postat av: malin

sv: ja eller hur :P men ja fick mitt godis tillslut ifall hehe

2009-01-30 @ 13:41:27
URL: http://lilopauline.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits