Överkörd

Det är precis vad jag känner mig just nu! Fy fan för att vara sjuk och gravid samtidigt, det räcker väl ändå med att man är gravid!? Man borde inte kunna bli sjuk när man är det.. usch!
I natt klibbade mitt ena öga igen hela tiden så jag var tvungen att gå upp och tvätta stup i ett, skitträligt! Sen nu har jag så ont i halsen så jag inte ens kan prata så jag får vara så tyst som det bara går hela dagen här tror jag, vilket inte är lätt med en liten buse hemma..

Ja, han är hemma idag för när jag tog upp honom imorse var hans ögon igenkletade igen -suck- Var bara att ringa dagis och berätta att han inte kommer idag, vilket inte var det lättaste med min röst haha.. men hon hörde vad jag sa iaf. Hon tyckte att om han verkade pigg idag så skulle han komma imorn ändå, för när de får salvan så ska inte ögoninfektionen smitta och de hade ingen policy liksom om att man måste vara hemma om de bara har ögoninflammation. Så vi får väl se hur han mår här under dagen..

Sen jag tog upp honom har han inte varat något mer iaf och han verkar hyffsat pigg, dock en aning uttråkad för att vi bara är hemma och inne hela tiden. =/ Jag kan dock inte gå ut för jag är trött bara av att vara vaken liksom, helt slut är jag..

Längtar faktiskt till klockan 12 när han ska vila middag så jag också kan lägga mig lite.

//S

Kommentarer:
Postat av: ☆ Nina ☆

Hittade inte mycket rea på den sidan ... det kanske är slut redan =)

Postat av: My

Okej, va bra :) ja de ska bli jätte kul med ultraljud :D Nej vi ska inte kolla va de blir,vi vill ha den lilla spänningen :D fast ja är väldigt nyfiken ;)

2009-01-22 @ 10:42:56
URL: http://mylundgren.babyblogg.se
Postat av: marie

fy va jobbigt! hoppas ni blir friska fort. ja ingen höjade att vara sjuk när man 'r gravid jag åkte på magsjuka när jag väntatade neo ingen höjdare

2009-01-22 @ 14:36:59
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits