Pissnatt!!!

Kan ju säga som så att värre än såhär har natten inte varit på länge, så någon mirakelkur funkade ju inte! Inte på mig iaf >_<
Direkt jag skulle till att lägga mig fick Devin värsta hostutbrottet så jag var tvungen att ta upp honom och sätta mig med honom i famnen för att han överhuvudtaget skulle kunna sova vidare.. David tog dock över ganska snabbt eftersom jag satt med honom så natten innan två gånger!
Jag hann väl nätt och jämt somna till förrän jag vaknar av att jag har så ont i höfterna så jag typ dör + att jag hade restless legs vilket är så sjukt störande så det finns inte!! Gick verkligen inte att somna om så jag tog mitt täcke och gick ut och la mig på soffan. Där somnade jag väl iaf till efter ungefär en timme för att sedan vakna av årets hostattack från Devin, så det var ju bara att ta upp honom och sitta med honom där i soffan igen. Kraken :/
Sen var ju klockan typ fyra på morgonen så det var typ ingen idé att somna om eftersom jag visste att Davids väckarklocka snart skulle ringa, så jag låg och väntade på den. -suck-
Efter han åkt iväg till jobbet var jag så tät i näsan så det gick inte att sova, var stört omöjligt!! Jag tog nog alla nässprayer som vi har här hemma för att testa om det gick över, men funkade verkligen inte.. så jag låg där i sängen och vände och vred på mig tills Devin vaknade 8.40!!

Verkligen en pissnatt!

//S

Kommentarer:
Postat av: Virre

Fy faan.. Låter inge vidare. Så hade jag det när jag väntade William. Varje natt från vecka 20 typ. Det är verkligen ett helvete. Stackars dej säger jag bara! Jag vet hur du har det och jag vet hur jävla ont det gör. Hoppas det går över snart! Mirr försvann efter förlossningen men jag hoppas för din skull att det ger sej fortare!

2009-01-21 @ 12:34:30
Postat av: sara

du kanske skulle må gott av att sova borta en natt,... annars blir det ju lätt att man störs av barn som vaknar även om man gjort upp att den andra ska ta det...

Postat av: Linda med tvillingdöttrar

Stackare.



Har han krupp eller vanlig hosta? Har han krupp finns det ju mediciner som kan underlätta.

2009-01-21 @ 13:52:56
URL: http://mina2hjartan.babyblogg.se
Postat av: Camilla

Usch det där med restless legs känner jag igen. Så jobbigt när det iblnad blir så mycket så det krampar i hela benen. Man kan verkligen bli tokig på det.

2009-01-21 @ 14:12:04
URL: http://camilla2008.blogg.se/
Postat av: Hanna

åå jag vet hut du har det! De är väl de man INTE längtar efter när man är gravid.. Jag hade också både foglossning (från v.8) och restless legs! FY för båda! BLÄ!

2009-01-21 @ 18:20:18
URL: http://elliotochmamma.blogg.se/
Postat av: marie

fasen va jobbigt - neo är också sju här hemma började med feber sen kom den konstanta hostan och snoret bara rinner

2009-01-22 @ 14:40:11
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits