Shoppat

Oops nu blev det visst en hel del shoppat här på nätet till Devin. Kan ju inte säga annat än att det behövdes iofs eftersom jag nästan städade undan alla kläder han hade idag.
Detta var det som försvann, och det var inte lite inte! Shit så han växer alltså.. inte min lilla bebis längre. Alla 74 och nästan alla 74/80 försvann helt och hållet nu. Känns lite sorgligt på ett sätt, men så himla roligt på ett annat. Han växer ju och utvecklas =)
Vad jag shoppade kommer upp på bilder när jag fått hem det, men det blev lite välbehövliga saker.
Först när jag surfade runt blev jag helt deprimerad för att jag inte hittade någonting alls som passade mig i smaken, men sen fick jag massor med bra länkar och tips från Sara och då satte det igång på allvar -hihi- Jag gillar inte saker med typ bamse/disney och annat kraffs på.. och det är ju väldigt mycket sånt på barnkläder nu för tiden. Tror knappt Devin haft det på någonting alls sen han föddes. Något plagg bara. Men nu kommer det snart nya kläder hem hit och som jag längtar!!! Behövs lite nytt nu när han blivit så stor :)

//S

Kommentarer:
Postat av: ☆ Nina ☆

Ska bli skoj å se vad du hittar =) Fick en massa presentkort på lindex till Jordan i julklapp. Men jag tyckte inte de hade så mycket fint i storlek 86 =(

Postat av: sara

ja du gick låss rätt bra igår

2009-01-04 @ 12:05:45
URL: http://zasata.blogg.se/
Postat av: malin

vad blev det för nått då

2009-01-04 @ 13:22:40
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: marie

ja de går så fort. tur att neo fick masa kläder i julklapp för de var oerhört utplockat ett tag. vad var de för bra sidor du fick tips på?

2009-01-04 @ 19:51:27
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits