Skadad



Idag när jag hämtade min prins på dagis så hade han ett plåster på fingret, hans allra första plåster sen efter BB. Han hade tydligen fått upp deras sophink på något vis och hittat en majsburk och skurit sig ganska rejält på den -snyft- Hade kommit massa blod på tröjan så den hade de tvättat där och sådär. Devin hade skrikit som en stucken gris och han hade inte alls velat ha plåster på fingret och gått och skakat och skakat på handen, men det satt ju där det satt haha. Tillslut hade han väl accepterat det hela för när jag kom och hämtade honom så brydde han sig inte minsta lilla om plåstret som satt där.



Han ville inte alls med mig hem därifrån idag, han ville leka mera med de andra barnen. Han bara sprang ifrån mig och satte sig och lekte med bilarna hela tiden haha. Fröken fick säga till honom (eftersom jag inte kan än) att han fick komma tillbaka imorn och leka med dem och då gick det bra att följa med hem :) haha.

//S

Kommentarer:
Postat av: maja

stackars liten... tur att det gick bra med å sätta på plåstret.

Postat av: sara

ucsh stackare

2009-01-30 @ 09:06:03
URL: http://zasata.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits