Skön vila

Jag la mig direkt efter förra inlägget och jag somnade på en gång. Klockan ett vaknar jag sen av att David kommer med té och mackor till mig på sängen -mumma- Inga fel att vakna så inte! Värre var det imorse när jag vaknade med grym kramp i vaden som vägrade släppa, trodde jag skulle dö av smärtan. Så, detta sättet var mycket bättre!!

Nu ska vi åka och hämta Devin tillsammans för att sen åka och storhandla, vi har typ ingenting hemma. Blir nog att köpa godis också för gud vad sugen jag blev på det när jag kollade i
Malins blogg som hade värsta mumsiga bilden. Borde man inte få ha ;) hihi.

//S

Kommentarer:
Postat av: malin

sv: hehe va gulligt av dig, ha en jätte bra dag :)

Postat av: malin

Vart var bilden :S

2009-01-30 @ 16:33:47
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: marie

mysigt sätt att vakna på. ja fy jag är också godis sugen ska nog be tony köpa hem lite efter jobbet;)

2009-01-30 @ 17:12:17
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits