Sovmorgon

Fick sovmorgon idag, Devin sov fortfarande vid klockan nio så David gick upp för att väcka honom.. blir så fel i rutinerna annars eftersom han ska sova igen klockan 12. Nu när allt funkar så bra vill man ju inte sabba det heller, så Devin och David gick upp medan jag fick ligga kvar.
Vart dock inte såå mycket mer sova för min del eftersom Devin var en gnällsill efter att han vaknat. Tror han har skitont i tänderna, kände lite i munnen på honom och det känns som det är påväg både uppe och nere lite längre in. -ajaj-

Vi åt frukost och drog sen iväg till min mamma och pappa en liten svänga. Var ett tag sen vi var där eftersom vi vart sjuka och så här, så det uppskattades av dem och vi blev bjudna på mat där imorn -mums-

Nu har jag iaf lagt Devin här hemma igen så hoppas han kan sova.

//S


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits