Sovmorgon

Fick en välbehövlig sovmorgon idag, klev ganska nyss upp faktiskt -skönt- Men kan ju inte påstå att jag sovit så mycket mer för det eftersom jag varit uppe och hostat, snytit mig, ätit halstabletter, kissat osv. Dessutom så hade jag inte somnat vid tolv så då gick jag och la mig på soffan där jag sen satt till halv fyra på morgonen, då jag gav upp och la mig på sängen igen..
Jag verkligen HATAR denna envisa förkylning.

Nu har David iaf köpt nya halstabletter till mig, så jag hoppas dom funkar, för idag har jag ingen röst what so ever!

//S

Kommentarer:
Postat av: Joanna

jobbigt å vara förkyld:/ krya på dig!

Postat av: marie

hoppas du blir frisk fort

2009-01-23 @ 13:18:43
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits